<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Vårt Thailandsäventyr 2015 : God fortsättning och välkomna till vår blogg!

lördag 3 januari 2015

God fortsättning och välkomna till vår blogg!

Jaha, då hamnade jag i bloggvärlden trots allt.... Jag har många gånger funderat fram och tillbaka på det här med bloggande och tänkt att det är nog inget för mig... Men, men, livet e föränderligt och efter ett tufft 2014 e jag nu här! Och just det här med föränderligt, det är just där jag och maken är nu, en stor förändring i vårt liv. I många år har vi drömt och önskat oss till vårt paradis Thailand men av olika anledningar har det inte blivit av! Men NU äntligen e vi på G att får testa en period! Trivs vi eller trivs vi inte??? Alltid annorlunda med vardagen än semester såklart, men inbillar oss att vi kommer att trivas som fisken i vattnet :) En hel del har redan fallit på plats men långt ifrån allt.... Huset här hemma tar en av döttrarna med familj hand om, vår älskade Ludde har flyttat till en helt fantastisk familj,(dock har vi vår lilla Iris ännu kvar att hitta nytt hem till), sonen på snart 18 bast bor kvar med storasyster varannan vecka och sin pappa varannan, de andra 3 döttrarna är ju stora och utflugna sen ett antal år tillbaka så dom klarar sig alldeles utmärkt och biljetterna e bokade - den 15 februari åker vi! Mannen börjar med en 16 veckors kurs i Thailänska på Phuket Language School och jag.....ja, jag ska nog kunna få tiden att gå..... :) Mestadels av tiden fram till vi åker hem en runda i Juni kommer vi bo i ett hus i Nai Harn, världens underbaraste ställe! Och ja, efter midsommar e vi hemma i Svedala ett tag, men med förhoppning om att kunna åka tillbaka till Thailand i slutet på sommaren igen. Mycket att tänka på men härligt att äntligen komma iväg! 
Huset vi ska bo i mestadels av tiden


   En av alla otaliga vackra stränder 


Underbart! Lääääängtar verkligen! 

Ja, detta var mitt första inlägg i bloggvärlden men det kommer bli måååånga fler! Chiao!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida