<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Vårt Thailandsäventyr 2015 : Avsked, AW och billösa!

fredag 13 februari 2015

Avsked, AW och billösa!

Fredagen den 13:e! Och den startade tidigt ... En liten småarg prinsessa Elvira som inte fick i sig vällingen tillräckligt fort såg till att vi vaknade ordentligt innan vi egentligen behövde..... Men rätt lugnt annars tycker jag.... dagen har bestått av en hel del undanplockning och nerpackning och Nattis har kunnat plocka upp en massa av deras lådor, så lite har det allt hänt här idag! Och så har lilla prinssessan roat oss en hel del idag :)

Kul med hoppgungan och sopsäckar!

I eftermiddags bar det iväg till Helsingborg för att lämna tillbaka vår leasingbil,så nu är det också gjort! En kostnad mindre här hemma...... Lite växling på Forex på knutan sen och sen blev det en AW och "äventyrsstartsfirande" på en av pubarna där,,,, Där smakade vi på Fredrik Ljungbergs öl Champion (sa barägaren att det var i alla fall....) och den var absolut helt ok! Och så en liten jägare till såklart....

Skål!!

Tåget hem till Billeberga sen och promenad hem från stationen i det jä-la skitkalla vädret!Jag hade lyckats förlägga mina vantar nånstans i Hbg på knutan också, så det var sådär behagligt..... :( Örkkk!!! Tur det e nära nu.... Steffi och Elin tittade in och stannade sen på middag, trevligt! Och så sonen! Åkte iväg till Prag med gymnasieskolorna nu ikväll och är borta till torsdag (Huh, hoppas nu allt går fint.... lite hönsig e jag allt...!). Men hoppas nu verkligen att ni får det riktigt sådär superkul som ni önskar!!! Så vi fick säga hejdå idag och det var sådär kul.... nackdelen med vårt äventyr såklart att de vi skulle vilja ha omkring oss alltid inte kan följa med.... Men tack och lov finns skype och all annan onlinekontakt man kan ha dagligen även om den inte e fysisk... Mannen hade också lite tufft innan idag när han skulle säga hejdå till alla arbetskamrater på jobbet han varit på i sammanlagt 27 år.... Alltid jobbigt med avsked.... 
Har faktiskt fått packat det mesta idag också och det känns skönt, för vi har att göra imorgon ändå :) Dubbelcheckat en massa också idag och tror vi har allt under kontroll faktiskt.....(även om jag har svårt för att tro att VI - de något förvirrade - verkligen skulle ha det!) Men kanske e det så.... Det lär vi i alla fall märka!!!
Summering av dagen är att vi i alla fall klarat oss bra trots fredagen den 13:e!


1 dag!!!!!

Från vårt bröllop, Phuket juni 2009

"Om jag fick leva mitt liv igen,
skulle jag hitta dig tidigare,
så jag fick älska dig längre"

Chiao!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida