<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Vårt Thailandsäventyr 2015 : IT-världen?????

måndag 5 januari 2015

IT-världen?????

Jösses vilket virrvarr det är i knoppen nu......Drömt hela natten om SEO, verifiera URL, HTML, Publisher, CPC, EPC, plugins, RSS, CR.... Va i hela friden är allt detta????? Att börja blogga tänkte jag väl att det bara var att börja skriva lite..... Men tji fick jag! Kan ju ingenting om sånt där annat som man stöter på. Tangentbord och skärm, DET kan jag :) Och googla e jag rätt duktig på men banne mig inte allt DET DÄR...... Fixa en blogg - "De e ju inga svårigheter" hör och läser man, men allt DET DÄR med designen och annonser, sökoptimering, få folk att läsa bloggen (ja, det är ju såklart delvis upp till mig...) osv, DET begriper jag inte, ÄVEN om jag googlar...!

Hmmmm, ja, ungefär så känns det.....

Så om någon känner sig manad..... Tips mottages tacksamt! 

Men nog om det..... Igår kom lilla gossen (Ludde då alltså) hit på besök och ska bo här en vecka nu när hans familj är i fjällen och åker skidor. Brrrrrr, hur man nu frivilligt kan åka till kyla.... Nä, jag vet, många gillar det och det gjorde jag också en gång i tiden, men nu är det betydligt behagligare att slippa frysa! Skoj att ha Ludde här i alla fall även om Iris nog tyckte det var sådär att få konkurrens igen.... och Ludde saknar nog allt sin familj, det märks. Skönt att veta att han har det bra hos dom! 

Nä, tillbaka till SEO, CPC, EPC....... och se om det kan trilla ner nån krona idag........ Ha en härlig dag vänner! Chiao!

Solnedgång på Promthep Cape, Phuket




1 kommentarer:

Klockan 8 januari 2015 kl. 10:42 , Blogger Unknown sa...

Hihi, japp, det får vi väl hoppas :) Tog lite tid att se att du kommenterat också.... kraaaaam

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida