<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Vårt Thailandsäventyr 2015 : Jösses, så smart jag e ibland....

onsdag 18 februari 2015

Jösses, så smart jag e ibland....

Nu har träsktrollet funderat.... och kommit fram till att jag får nog allt ändra tillfälle när jag bloggar.... blir lätt såååå himla mitt i natten varenda dag vilket gör att jag e heeeelt slut på dan, inte bra! Så från och med nu är tanken att det skrivs på em istället för sena kvällen.... då har jag ju att göra när mannen går i skolan också! Smart tänkt va?! Därför kommer det idag bara lite fler bilder från gårdagen och en liten bildsamling på lilla prinsessan Elvira! Det kommer mer imorgon alltså, så håll ut kära ni! Kramar från ett varmt och härligt Phuket!!! 

Middag igår på en italiensk (ja, vågade inget
starkt än eftersom magarna krånglar)


Härlig fotmassage

Selfie! :)
 
Elvira på vårt biljardbord med våra resekuddar

På Basilika

Glad som alltid!! (nästan i alla fall!)

Ljuvliga lilla unge!!!!

"Tre små änglar ska följa dig på livets väg,
Den första är Tro
Den andra är Hopp
och den tredje är Kärleken"

Chiao!



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida