<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Vårt Thailandsäventyr 2015 : Besök eller vad???

onsdag 7 januari 2015

Besök eller vad???

Efter ännu en natt med konstiga gamla inspelningar som drar igång i en gammal mobiltelefon börjar jag undra vem som e och hälsar på ...... spookie e det allt i alla fall! 

Skulle göra nåt vettigt idag var det tänkt och minsann, så blev det också! Julen har åkt ut!! O tomt blev det..... Förstår inte var alla grejor kommer ifrån......7 flyttlådor, 1 bananlåda och en herrans massa ljusstakar, några säckar med tomtar och kuddar och filtar blev resultatet in på vinden...... Så här kommer ett litet förevigande av prinsessan från julafton.....

Elvira Julafton 2014

Kan inte annat än bara älska denna underbara varelse!!

Idag har jag hållt mig ifrån det mesta som har med datoriserandet att göra, behövde nog lite paus, kändes rätt varmt och osade lite bränt när jag vaknade i morse...... Nya tag imorgon, kanske...... Men lite diverse samtal, och slängt in lite annonser har jag i alla fall också fått avverkat, det är ju en del som ska fixas...... Men roligt e det! 

Over and out for today! Chiao!

Thailand julen 2012





0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida