<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Vårt Thailandsäventyr 2015 : Värme, IKEA, Väla och goda grannjä-lar!

torsdag 8 januari 2015

Värme, IKEA, Väla och goda grannjä-lar!

Usch, tvi, bläääää....... hatar verkligen att frysa! Än en gång konstaterar jag att jag definitivt e född på fel sida jordklotet...... En sån här dag lääääääängtar jag verkligen lite extra (el faktiskt mycket...) tills vi ska åka! 37 dagar 10 timmar 4 min tills vi beger oss av hemifrån..... Lovely!!!! :)
Men har fått en hel del värme idag i alla fall från finaste grannjä-larna i 5:an, en mysdag på IKEA och Väla! Värmer i hela kroppen <3 Kommer sakna er! Och idag har jag minsann gjort nåt jag aldrig tidigare gjort........ Varit på IKEA och INTE handlat NÅGONTING, inte ens ett paket värmeljus!!! Det ni! Trots att vi kanske skulle behövt nåt paket till då det går typ 25 värmeljus per kväll här hemma.... i vardagsrummet bara då alltså...... Och sen en runda in på Väla.... där hittade vi lite luktegott till toaletterna och diskmaskinen på Chilli, kändes allt lite knepigt att dom börjat sälja rengöringsmedel, schampoo, smink o dylikt. Sen såklart en sväng in på Zara också...... Och helt omöjligt att motstå deras barnkläder..... Så, Elvira, paket vankas imorgon :) Avslutade gjorde vi på Enklare Liv där Mona och Ina såg till så att personalen fick fullt upp...... dom skulle prova ALLA sorters elektriska massageapparater...... och det är några stycken...... För fötter, händer, huvud, nacke... you name it! Och vissa kunde man, enligt personalkvinnan i alla fall, ha lite fantasi var man kunde använda dom.... hmmm! 

Här hittar ni dessa plus en massa annat kul! www.enklareliv.se
 TACK, goa ni för en supermysig dag, behövdes verkligen! 

Väl hemma möttes jag av ljuvliga vita tulpaner från maken! Tack älskade!! Sen var det någon som verkligen skrek efter mig.... min fåtölj!!!!! Där landade min något för stora bak och resten av kroppen, iklädd morgonrock (utanpå kläderna då....) och morrisarna (något slitna med en massa hål i....) Och såklart med mer värme, från öppna spisen! Den är verkligen oumbärlig i vårt hem, eldas jämt och ständigt......  Ja, och där sitter jag fortfarande..... Dock får URL, SEO, EPC och allt det DÄR.... allt vänta till imorgon, något slut i rutan nu! Chiao!! 





0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida