<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Vårt Thailandsäventyr 2015 : Glad Påsk!!

fredag 3 april 2015

Glad Påsk!!

Önskar er alla en riktigt GLAD PÅSK!! Här märker man väl inte direkt av att det är påsk..... men vi får väl kanske äta nåt ägg eller två i helgen i alla fall..... 




Håller ju som sagt på att flytta bloggen till en ny sida och är lite mitt uppe i att försöka få det till att klaffa! Och som ni vet.... jag är inget datasnille precis så det tar låååååång tid! Men än har jag lite hår kvar på huvudet (även om jag tycker det börjar se lite grått ut.....). Fick lite hjälp igår av en kille som visste hur man skulle göra med några saker men det funkade inte.... tog kontakt m support igen och jag hade krånglat till det liiiite så fick ytterligare hjälp därifrån och sådär.... på banan igen!! 

Mannen moppade iväg och handlade lite mer jord till våra krukor och gjorde som alla thaiare... lastar det såklart på moppen! Nä, dom är INTE så stora som våra där hemma som tur är och 8 säckar fick han i alla fall plats med. Himla bra, då kan de stackars blommorna som behövde lite mer jord få må lite bättre nu :)





Annars det lite av det där vanliga....ps, dator, plugg, tvätt, vattna blommor... osv är en del av det som fyller dagarna här. Vardag! Men underbart att kunna vara ute hela tiden! Har ännu inte suttit inne en enda gång sen vi kom hit, så jäkla skönt! Middagen blev en sk Hot Pot, dvs man slänger i allt möjligt i kokande buljong och sen får det sjuda en liten stund och sen KLART! Så snabbt och smidigt... och gott!! Och så lite färsk ananas och mango till "efterrätt".. mums! 





Tänkte bidra med lite påskiga (lite gula ramar typ då alltså...) bilder på solnedgångar jag tagit hittills under denna resan med min gamla iphone....  Ha en riktigt härlig påsk!!!! 















"Yesterday is history,
today is a gift,
tomorrow is a mystery"

Chiao!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida