<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Vårt Thailandsäventyr 2015 : Misslyckade cupcakes och icke passande kläder,,,,

fredag 16 januari 2015

Misslyckade cupcakes och icke passande kläder,,,,

Idag har dagen tillbringats i köket minsann :) Bakat och grejat och donat och det gick käpp rätt åt skogen!! Nytt recept som inte var som det skulle tror jag bestämt..... mina cupcakes ville inte alls bli som dom skulle och ovanpå allt smakade dom örk! Så då slänger vi 50 stycken och börjar om..... det skulle ju bli efterrätten till lillsyrrans kalas, ett idag och ett imorgon så jag kunde inte precis ge upp! På´t igen! Och då blev det ett recept jag använt innan så det blev bättre (hoppas jag i alla fall....) Och så lite Ballerina kladdkake cake  pops, och dom brukar jag i alla fall inte misslyckas med :) Så nästan hela dan gick bara sådär och ett tu tre var maken hemma.... Dax för leverans till födelsegrisen med dessa.....

Hmm, ja inte då supersnygga precis....
..... inte precis dom snyggaste jag gjort men hoppas dom smakar ok ändå....... Lite sortering i pysselskåpet så nu e det också gjort. Hör under tiden hur mannen suckar och stånkar....Vad gör han då???? Sorterar sin garderob... ja, inget superkul precis (och jag drar mig för att sortera min....), de e inte mycket som passar just nu :( Slutade ju röka i påskas och det både märks och syns....(typ 10 kg...) men, det kan man i alla fall göra nåt åt lite lättare än lungcancer...... så det tar vi tag i när vi kommer Thailand, bättre mat och trevligare väder att motionera i. Jaja, livet e tufft ibland.... Och hela kvällen har "Så mycket bättre 2014" spelats, så himla bra! Bara älskar Orups version av Främling (absolut den bästa på hela Så mycket bättres tid) och Amandas "Gräva guld i USA. Men nu, slut för idag, tack för idag! Önskar er alla en trevlig helg! 

Prompthep Cape och Patong Beach 2009
"Lycka är att minnas gårdagen, drömma om morgondagen och att leva idag"

Chiao!




0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida