<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Vårt Thailandsäventyr 2015 : IIIIIHHHHHH!!!!!!!!!! Räääääliga varelser!!!!!

torsdag 15 januari 2015

IIIIIHHHHHH!!!!!!!!!! Räääääliga varelser!!!!!

Jadå, på dagen 1 månad kvar!!! Sen e vi på väg mot värmen och äventyret! Känns som det är rätt tid att bege sig iväg ifrån detta kalla och ruggiga elände..... Och ytterligare lite telsamtal avklarade idag... mycket meck..... Sen på cykeln i värsta ösregn till Vinkelvägen igen, men idag för att låna bilen... (tur dom bor nära...) Mot Lödde och lite möte, leverera bröllopsinbjudningskort till Sissi och sen mot Centan för lite matshopping. Riktigt pissväder :( Jaja, fasen vad jag klagar på vädret VARENDA dag men jag avskyr det verkligen, så nu vet ni det (om ni inte redan förstått det!) Men igång med SPISEN så får man lite värme inomhus i alla fall :) Satt och mös i fåtöljen med en go kopp kaffe och slötittade lite på nätet och hamnade på Disneystore.se och kollade lite, sååååå mycket jag skulle kunna shoppa till lillstumpan Elvira...... Men får nog bärga mig lite... Mycket sött med de här två söta mössen......

Mimmi och Musse 


......som är BETYDLIGT sötare än dom här räliga, äckliga (tycker i alla fall jag!) ......

Behövs ingen text här inte!


....... som vi har springande i bl a väggarna, vindsutrymmena och förrådet! Igår såg jag nåt JÄÄÄÄÄTTESTORT (i mina ögon...) som sprang nästan rakt över mina fötter ute i förrådet IIIIHHHHH! Tror det hördes över halva Billeberga och stackars maken som också var där men inget såg höll på att få en hjärtinfarkt av mitt skrik! Försökt med en massa olika medel för att bli av med dom men inte lyckats så nu har vi bokat in skadesanerare på måndag. Och F-N om dom inte försvinner nu! Vet inte om det var en råtta faktiskt för vi hittade hålet den har gnagt sig igenom utifrån och det är betydligt större än vad en mus behöver...... Huh! Hoppas jag slipper se dom mer i alla fall! Åtminstone i vårt förråd.......

Bröllop i Thailand juni 2009
"Ta inte den kortaste vägen, ta den vackraste"

Chiao!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida