<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Vårt Thailandsäventyr 2015 : Jösses, vilken förändring!!!!

torsdag 19 mars 2015

Jösses, vilken förändring!!!!

Nu har jag minsann ökat på ytterligare två längder på simmet! Duktig kicka!! 16 längder e jag uppe i..... och poolen e då ca 20 m... så ca 300 meter, inte illa!! Lite i taget så! Mannen och Nattis körde iväg och handlade lite och Elvira stannade här och lekte lite.... Och än en gång,.... leksaker behövs inte alltid! 



..... och så spännande grejor det finns överallt här.......




Nattelisan passade på att ta ett par dopp i det ljumma vattnet när lillfisen låg och sov (en av gångerna under dagen). Det där med att äta varm mat mitt på dan är inte helt lätt men nudlar går alltid ner! Och det tycker Elvira också även om hälften hamnar på marken.......  






I eftermiddags var vi bjudna på kalas hos grannbarnen som fyllde två och blev bjudna på go tårta och kaffe, inte dumt alls! Elvira tyckte det var lite spännande med deras nya bilar de fick i födelsepresent och fick testa hon med. 







Idag kockade vi lite själv hemma och det blev kyckling paneng (typ) och ris, helt okej..... Tidig sänggång idag också..... (fattar inte varför jag e så trött på kvällarna nu.....)

Tänkte jag skulle köra en liten nostalgitripp med bilder från förr och nu ifrån diverse stränder här på Phuket (bla). Det är rätt roligt att se hur allt har utvecklat sig, på både gott och ont..... De foton jag har är de flesta lånade från andra sidor på internet och därför kan jag inte var helt hundra på att åren är alldeles rätt men skillnad är det i alla fall!! 
Först ut är en av favoritstränderna Nai Harn och så tar jag Rawaii beach också denna gången så fortsätter jag med fler stränder och ställen en annan dag..... 

Nai Harn beach:










Rawaii beach:









"Life only comes around you ones, 
so do whatever makes you happy, 
and be with whoever makes you smile"

Chiao!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida